آلگری: با شجاعت به فینال رسیدیم؛ می توانیم جام را به تورین بیاوریم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلگری: با شجاعت به فینال رسیدیم؛ می توانیم جام را به تورین بیاوریم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلگری: با شجاعت به فینال رسیدیم؛ می توانیم جام را به تورین بیاوریم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس که فصل فوق العاده ای را با این تیم با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا و قهرمانی در سری‌آ پشت سرگذاشت، معتقد است تیمش با شجاعت به فینال برلین رسیده است.

طرفداری- یوونتوس موفق شد با تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید، در مجموع 3-2 بر این تیم غلبه کرده وراهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. آلگری در گفتگوی پس از بازی گفت:

"گروهی از بازیکنان فوق العاده در اختیار داریم. نیمه نهایی بی نظیری بود، هر دو تیم شانس صعود یکسانی داشتند، به نظرم ما می توانستیم از موقعیت های گلی که داشتیم بهتر استفاده کنیم. به هر حال بلیت برلین را رزرو کردیم و اکنون امیدواریم آنجا هم خوب ظاهر شویم."

آلگری افزود:

"در نیمه دوم آن ها دو یا سه موقعیت گلزنی مسلم داشتند، همانطور که ما موقعیت هایی داشتیم. به هر حال نمی دانم به تیمم بابت امشب و فصل فوق العاده ای که داشته اند چه بگویم.  می دانستم شرایط بازی اینگونه خواهد بود و از بازیکنان خواستم که شجاعت به خرج دهند و از  نظر فنی خوب بازی کنند. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برای فوتبال ایتالیا نیز بسیار مهم بود. "

سرمربی یووه در پایان در خصوص رویارویی با بارسلونای لوئیز انریکه در فینال گفت:

"بارسلونا تیمی است که رویارویی با آن ها تقریباً غیرممکن است، امّا اینجا دیگر فقط سرنوشت در یک بازی تعیین می شود و هر اتفاقی آنجا ممکن است رخ دهد. ما در شرایط فیزیکی خوبی قرار داریم، آن ها سه بازیکن خارق العاده در خط حمله خود دارند، امّا خوشنودم که می توانیم با جام از برلین به تورین برگردیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.